söndag 1 maj 2016

Min födelsedag!!

Jag hade en helt underbar födelsedag. Jag är en av de få personer som tycker om att fylla år, vet inte varför, men tycker det är en speciell dag bara. Jonas väckte mig vid halv sju (skulle ändå gått upp sju) och gav mig en present, en berlock till mitt armband från Pandora, ett litet guldhjärta som var jättefint. Sen gick jag upp och drack kaffet som var redo för mig. 07.02 fick jag mitt första sms, naturligtvis från min pappa :). Jag hade beställt tid på wellness house för min allra första ansiktsbehandling En timmes njutning!! Linda, som hon hette var superduktig. Var snäll nog att berätta att jag fick säga till om det gjorde för ont när hon skrapade bort porer, men jag tänkte att om jag nu är här ska hon banne mig fortsätta med hela ansiktet. Var nära att säga till henne att jag minsann skulle lida då jag betalat, men det kunde jag inte när jag fick detta som julklapp. Därefter var det dags att åka till Bjärred för att luncha med mamma, passade även på att baka en cheesecake och en kladdkaka som jag skulle bjuda på kvällen. Efter att mamma hade hämtat Isac på dagis, så hjälpte han mig med den "bruna kakan" som han sa. Lite godare mellis blev det också Riktigt gott var det!! Hem en sväng och där stod något fint och rosa på trappan, tänk så snälla grannar man har <3 En runda med hundarna och mysa lite med dem, sen var det dags att åka iväg igen. Jonas hann knappt komma innanför dörren förrän vi skulle åka till mormor och bjuda på tårta. Molle, Hennes pojkvän, mina mostrar, morbror och mamma och pappa kom också. Väldigt väldigt mysigt var det och den bästa födelsedagen när man får spendera den med mormor. Jag fick fina presenter, fin uppvaktning via mobilen, facebook, samtal och jag spenderade dagen med några av de bästa, nämligen mina föräldrar, min fina släkt, min älskade prins och underbaraste mormor. Bättre kunde det inte bli <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar