tisdag 22 mars 2016

vill bara skrika!!!!!!!!!!

Jag som hade tänkt skriva om något underbart, min ilska tog tyvärr över när jag såg hur mycket jag ska betala tillbaka till skatteverket. jag förstår inte?????!!! Jag har länge nog skämts över min situation och mitt ekonomiska liv och ni ska bara veta hur mycket jag har bearbetat min skam och skuld över detta. Mina tankar är inte helt borta och jag kan fortfarande inte vara helt ärlig, inte ens till mig själv, men lite bättre är det. Det är faktiskt inte mitt fel att jag har hamnat i denna helvetssituationen som det ibland är. Alltid när det gäller ekonomin så får man en klump i magen och en brinnande känsla samt en oro och lite panik, det som är positivt är att jag inte har behövt ta sobril på ett tag, utan jag har kunnat hantera det genom att lugna ner mig. Jag och Jonas har haft en ekonomisk kris, som jag inte tänker gå in på här, det jag vill skrika över är att jag fått reda på att jag ska betala tillbaka 4000 kronor. Jag som får en summa på 5500 kronor i månaden, jamen det är bara till att börja spara och dra ner på ännu mer. Jaja, vad är en bal på slottet?? Hjärta till dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar