söndag 31 maj 2015

Tosselilla!!

Vi, var på Tosselilla igår. Jag, Molle, Linnea och hennes kompis Moa. Pojkbandet JTR skulle spela och vi kom dit där lite innan tolv, de skulle spela tolv, så tjejerna åkte en karusell två gånger, sen gick vi dit. En halv låt hann vi lyssna på sen skulle det bli autografsignering. Efter en stunds väntan i kö hade tjejerna inte tålamod längre, tror karusellerna lockade för mycket, så vi gick iväg. Det blev mycket karuseller för tjejerna och efter picknick-fikan och tarzangången så ville tjejerna gå för sig själva, absolut. Så jag och Molle spelade på lotter, fikade och snackade allmänt skit Tjejerna hade tänkt bada, men endast den ena tjejen gjorde det, det var ju svinkallt. Vi åkte såklart lilla fritt fall, min favorit och jag tyckte den hade blivit högre än förra gången. Jag hade ju lovat Linnea att åka extreme fly innan vi skulle köra, så med nervositet och lite ångest klev jag upp och skrek mig igenom den. Vi råkade gå förbi ett tält där P&G bygg stod och hade bland annat tävlinge som jag och Molle gick tävlingslystna in i, tjejerna gick pinsamt vidare. Men vi skulle slå rekordet som, vi tror det var 2,19 m. Vi hade ett riktigt strategiprat, sen höll vi på med byggandet i säkert en halkvtimme, medans de anställda stod och skrattade när de hörde vår prat. Till slut blev vi klara och den blev 2,20 m hög, hoppas verkligen vi vinner En helt underbar dag och Tack finaste kusin för att du följde med. Idag mår man mindre bra. Det var skönt att Molle drog skrindan mesta av tiden, men jag tog den lite och det lilla jag drog den, det känns idag i armar, nacke och rygg. Det är sånt man inte tänker på att lite lite skit kan sätta igång en rullning av värk. men det var så klart värt det.

1 kommentar:

  1. Tack för din blogg och precis som du skriver så hjälper det att läsa om någon annan som delar samma besvär som en själv.
    Fortsätt skriva när du kan och ha en bra sommar!
    //

    SvaraRadera