onsdag 22 mars 2017

trästället, butik råsa, 50 shades...

...Listan kan göras lång. Det har varit en del händelser sen sist. Måste berätta och tipsa om trästället i Hässleholm, vilket ställe. Jag och två vänner har som en tradition att varje jul åka till Vellingeblomman för bla käka gulaschsoppa och shoppa.Efter några års Vellinge ville vi prova på något nytt. Det är tur att vi är målinriktade, för det tog oss nästan två år tills vi kom till trästället, värt väntan. Vi började med lunch Därefter gick vi runt och tittade, såklart ville Nellie testa leksaker Det tar en stund att åka dit, men det är sååå värt det, nu ska vi planera för deras julmarknad, ska bli så kul. Gå gärna in på deras hemsida www.trastallet.se Jag och min svägerska blev lyckliga när vi äntligen, efter cirka ett års väntande, kunde se 50 shades of darker och jisses vad vi har längtat. Jag älskade filmen, fick en liten lite längtan av att gifta mig, men den försvann igen efter några dagar. Nu får vi vänta cirka ett år till nästa 50 shades....... Butik Råsa då!!!! Fullkomligt älskar den affären, finns på Toftanäs och Emporia. Kolla även deras hemsida www.butikrasa.se Jag har länge tänkt att jag ska köpa nya muggar, vill ha cult muggar i den stora storleken, men de är ju lite dyra. Medans jag väntade på min kusin gick jag runt och fick syn på muggarna, för halva priset. kunde inte motstå dessa, så köpte fem st. Ok, sen handlade jag lite till..... shoppingnöje!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar