torsdag 23 februari 2017

Linnea 14 år

Bättre sent än aldrig är mitt motto nu för tiden, ialla fall när det gäller bloggen. Jag har lite beslutsångest angående bloggen...ska jag öppna helt ny blogg, göra en hemsida med bla blogg, eller fortsätta här? Vad tycker du? I helgen var Linnea och Lucas hos oss och vi hade turen att fira Linneas födelsedag, hela 14 år blev hon. Vi hade planerat att gå ut och äta på lördagen, den dag hon fyllde år, det ville hon gärna och ville även att vi skulle fråga familjerna. På morgonen gick vi ( Jonas, jag, Lucas och Lucas kompis som sov över) in och sjöng för henne. Hon fick bland annat en skinnjacka. Vi fikade på dagen med hjärteglass, Linnea bestämde sig för att göra en tårta som hon skulle bjuda på på kvällen. Vi blev väldigt imponerad av hennes tålamod när hon satt och skar ut örnen för hand (örnen på den albanska flaggan) På kvällen hade vi bokat bord på Nya valvet i Lund Detta fina skärpet fick hon på kvällen Medans farmor och farfar åkte hem, åkte vi, Vi, mina föräldrar, bror, sambon och deras son, hem till oss för kaffe och tårta, med tv på Mello såklartLillpojken blev tröttare och tröttare. På söndagen åkte vi allihopa till Burlöv Center. Linnea byggde på hennes naglar bland annat Sen åkte vi till Lund och gick massa rundor, sen hem. En väldigt bra helg! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar