torsdag 9 februari 2017

Helgen som gått.....

....ett ord om den...Lovely!! På fredagen hämtade jag barnen och vi tog det mest lugnt, som en fredag ska vara. På lördagen åkte Jonas L, L och en kompis till dem, till Hylliebadet för att leka bort lite energi. jag var hemma med hundarna samt gjorde förrätt till kvällens Halv8middag. Denna gången var vi hos Cicci. Vi kom överens om att det är fem år sedan vi började med denna middagen, halv8middag, som vi döpt den till. Det är jag, Helle, Cicci och Åsa. En gör förrätt, en gör efterrätt, den vi är hos fixar huvudrätten och då är man två på det. min förrätt blev en avokadomousse med räkor, kräftstjärtat, rom och citron. Huvudrätt som serverades av Helle och Cicci var kyckling med soltorkade tomat och mozzarella med potatis och sallad, MUMS som ni ser kan inte lilltjejen vänta på oss andra. Med mello i bakgrunden åt vi Åsas efterrätt som blev ugnsbakade kaneläpple med vaniljsås....så gott Söndagen middag blev i Bjääred, hos mina föräldrar. Vi åkte dit lite tidigare, så vi kunde gå en sväng Efter middagen åkte vi och lämnade L och L sen hem till hundarna. Härlig helg helt enkelt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar