tisdag 17 januari 2017

2017

Nytt år, ett år som jag absolut inte ser fram emot av många anledningar. Detta året kommer bli prövningar, påfrestningar, ångest....ser som sagt inte fram emot ett nytt år, skulle vilja gå tillbaka, men det kan man självklart inte. Jag har satt upp några mål, ett års mål och fem års mål, delmål.....Jag börjar leva för mina mål och har vilja, men har jag orken? hm.... Ett av målen är att blogga minst en gång i veckan. Vet egentligen inte varför. För min egen del så älskar jag att skriva och varje morgon jag vaknar så tänker jag "IDAG ska jag blogga" Det handlar inte om att jag inte vet vad jag ska skriva om, för jag har sjukt mycket jag vill dela med mig av, men när jag sätter mig och ska skriva så får jag blackout. VARFÖR? Någon som vet? jag vet ju att genom blogg och mina erfarenheter, kunskaper, så kan jag göra skillnad, det handlar väl om min självkänsla. Kanske jag tror för mycket på mig själv så att det blir för mycket? Jag vill mycket och kan mycket, vad är det som hindrar mig? Är det självömkan? Vill jag bara ha tröst? Nope! Som tur är ska jag snart åka och jobba. Japp! Jag jobbar, något som jag älskar, älskar platsen, älskar människorna, älskar...allt med att jobba..... Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar