fredag 17 februari 2017

Alla hjärtans dag!

Japp!! Jag firade denna dagen faktiskt, för en gångs skull. Jag började dagen med ett träningspass sen blev det lite vila och datorsaker. En kompis, Helle, skulle komma hit på kvällen och äta sushi med mig, Jonas beställde någon kycklingrätt. För första gången beställde jag via Let´s deal, väldigt smidigt, tyvärr fick vi två sushibitar för lite bara, men vi blev mätta ändå. För att göra middagen lite mer lyxig hade jag köpt alkoholfritt vin, Carolina Gynnings egna och det var sådär, nu måste jag ju prova vinet med alkohol oxå.:) Jag och Helle åkte till Lund för att hämta maten, kom hem och fick syn på detta....Nawwww Till efterrätt hade jag handlat varsinhjärtekaka. Helle överraskade oss däremot med en väldigt god kakaochokladbit. Riktigt god. Kvällen avslutades med ett avsnitt av "Parneviks" på tv3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar